Pre spoločnosť GROHE je dizajn oveľa viac než len estetická stránka produktu. Je to kľúč pre dokonalú symbiózu formy a funkcie.
Jeho výsledkom je dokonalý pocit pri každom používaní produktov. A radosť, ktorú v GROHE zažívajú zakaždým, keď za ich nikdy neutíchajúcu lásku ku kvalite dostanú ocenenie.
Prestížne ocenenie red dot "best of the best", ktoré spoločnosť GROHE dostala za batériu GROHE Ondus® v roku 2007, bolo prvou predzvesťou smeru, akým sa spoločnosť chce v nasledujúcich rokoch uberať. K základným pilierom GROHE, teda kvalite, technológiám a udržateľnému rozvoju, sa pridal špičkový dizajn. Ocenení red dot dnes majú ďalších 27. Tri z nich predstavujú cenu najvyššiu z najvyšších, teda „best of the best“, a to pre batériu GROHE Ondus® Digitecture (2009), ručnú sprchu GROHE Rainshower® Icon (2010) a nový systém GROHE F-digital Controller (2011).
Záväzok vyrábať produkty s inšpiratívnym a moderným dizajnom vyústil taktiež do skokového zlepšenia pozície spoločnosti GROHE vo výročnom rebríčku iF, a to o dych berúcich 104 miest. To je najväčší posun v histórii tohto hodnotenia. Ďalšie ocenenia zo Spojených štátov amerických, Spojeného kráľovstva, Číny a Japonska dokazujú medzinárodný presah produktového portfólia.
Jednou z najvýraznejších zmien, ktoré sa v spoločnosti GROHE v posledných piatich rokoch udiali, je však spôsob, akým kreativitu využívajú nielen na vývoj produktov prinášajúcich pridanú hodnotu, ale taktiež ako prostriedok na naštartovanie pozitívnych zmien v celkovej kultúre a atmosfére spoločnosti.